Asiakasarviot: Apobase Cream
Arvioiden lukumäärä: 2
Arvioiden keskiarvo: 5
Hyvä perusvoide
käyttäjältä Anonyymi päiväys: 18.04.2018
Käytän joka päivä, paras perusvoide minulle.
Paras kosteusvoide minulle
käyttäjältä Anonyymi päiväys: 16.12.2015
En osta enää muuta, tämä on sopivan rasvainen kaikkeen käyttöön. Ei jätä tahmaiseksi ihoa muttei liian kevytkään. Käytän käsiin, sääriin, jalkoihin ja myös intiimialueelle iän tuomaan kuivuuteen ja ärtymykseen limakalvoilla. Kasvoille ehkä hieman liian paksu, käytän erikseen kasvovoiteita.
Kaikki julkaistut arviot ovat verkkokaupan todellisten kävijöiden ja asiakkaiden antamia. Arviot ovat varmennettuja.