Tuotehaku löytyy verkkosivun yläreunasta. Kirjoita hakukenttään etsimäsi tuotteen nimi tai osa siitä ja paina enter tai klikkaa Hae. Haku ehdottaa myös suoraan joitakin hakutuloksia, mutta jos etsimääsi tuotetta ei heti ehdottavassa haussa näy, klikkaa silti Hae, koska hakutuloksia tulee näkyviin aina enemmän kuin ehdottavan haun tuloksia. Ehdottavan haun tulokset näkyvät hakukentän alapuolella listana kun kirjoitat hakusanaa hakukenttään. Voit myös hakea oireella, esimerkiksi ”päänsärky”. Tuotteita voi selata myös kategoria kerrallaan. Esimerkiksi klikkaamalla vasemmasta reunasta ”Vitamiinit ja hivenaineet” ja alta avautuvasta valikosta D-vitamiini näet kaikki D-vitamiinivalmisteet.
Rekisteröityminen on helppoa ja nopeaa! Voit rekisteröityä Apteekkishopin asiakkaaksi verkkosivujen yläreunasta löytyvän ”Rekisteröidy”-linkin kautta. Täytä lomakkeessa pyydetyt tiedot ja klikkaa ”Luo tili”. Jatkossa näet omissa tiedoissasi mm. edelliset tilauksesi ja voit tallentaa ostoslistoja tulevia ostokertoja varten. Reseptilääkeostoksia tehdessä sinun tulee olla rekisteröitynyt kauppamme asiakkaaksi.
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry maksamaan ostoksesi klikkaamalla ”Kassalle”, jolloin pääset näkemään koko ostoskorisi sisällön. Voit tässä vaiheessa vielä muuttaa tilattujen tuotteiden kappalemääriä tai poistaa tuotteita ostoskoristasi. Kun olet valmis, klikkaa ”Tilaa”. Jos olit jo kirjautunut sisään kauppaan siirryt toimitusosoitteen vahvistamiseen ja sen jälkeen toimitus- ja maksutavan valintaan. Jos et ollut kirjautunut voit valita haluatko kirjautua kauppaan, tilata rekisteröitymättä tai tilata ja rekisteröityä samalla kertaa. Seuraa annettuja ohjeita kunkin maksutavan mukaisesti. Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Sinulla tulee olla voimassa oleva eResepti ja sinun tulee tunnistautua verkkopankkitunnuksilla tai muulla hyväksytyllä tavalla ennen tilaamista.
Katso tarkemmat ohjeet löydät täältä.
Voit tarkistaa omat voimassaolevat sähköiset reseptisi Kanta-palvelusta. 1.1.2017 alkaen kaikki uudet reseptit ovat sähköisiä ja ne ovat voimassa 2 vuotta. Tiedot sinulle määrätyistä lääkkeistä eivät siirry verkkokauppaamme, vaan sinun täytyy itse tietää mitä lääkettä sinulle on määrätty. Farmaseutti tarkistaa tilaamasi lääkkeen tiedot tilausta käsitellessään.
Kampanjakoodilla voi saada jonkun edun kaupasta. Jaamme koodeja silloin tällöin esimerkiksi uutiskirjeessä. Kirjoita saamasi koodi ostoskorissa kohtaan ”Käytä alennuskoodi” ja klikkaa ”Lunasta". Tällöin saat koodin oikeuttaman edun.
Jos koodi ei toimi, tarkista että se on kirjoitettu oikein ja että etu on vielä voimassa. Isoilla ja pienillä kirjaimilla on eroa! Jos olet saanut henkilökohtaisen alennuskoodin se todennäköisesti toimii vain yhden ostoskerran. Otathan huomioon, että lääkkeistä emme saa antaa alennuksia tai etuja.
Ota yhteys asiakaspalveluun, jos koodi ei edelleenkään toimi.
Toimitus on ilmainen, jos tilauksesi arvo ylittää 39,90 €. Lääkkeet ja niiden arvo eivät kerrytä ilmaiseen toimitukseen oikeuttavaa summaa. Apteekki ei voi antaa alennuksia tai ostokannustimia lääkkeistä Suomen lainsäädännön vuoksi.
Apteekkishopista voit tehdä tilauksen kaikkialle Suomeen. Voit noutaa tilauksesi valitsemastasi Postin, Schenkerin tai Matkahuollon noutopisteestä. Tilauksen toimitusaika on yleensä 0-4 arkipäivää. Toimitus alkaen 0 €! Pidätämme oikeuden lähettää postilaatikkoon mahtuvat Postin paketit postilaatikkoon jaettavina Pikkupaketteina, joissa on seuranta.
Voit myös tilata tuotteet ja lääkkeet Postin kotipakettina kuljetettavaksi kotiovellesi.
Tarjoamme kotiinkuljetuspalvelua lähialueille Tampereella = 9,90 € / kerta. Kotiinkuljetus toimii arkisin ma-pe klo 12-16. Kotiinkuljetus sovitaan aina asiakaspalvelumme kanssa puhelimitse.
Voit noutaa tilauksesi apteekin omasta noutoautomaatista Tampereen Niemenrannan S-Marketissa, Kehyskatu 6. Käsittelemme tilauksesi arkisin ma-pe klo 9-15 välillä; kuljetamme tilauksesi noutoautomaattiin arkisin klo 14-16 välillä. Saat ilmoituksen antamaasi puhelinnumeroon, kun tilaus noudettavissa. Jääkaapissa säilytettäviä tuotteita emme toimita tähän noutoautomaattiin. Automaatille pääset S-Marketin palveluaikoina ma-la klo 7-22 ja su klo 9-22.
Asutko ulkomailla ja haluaisit tilata luottotuotteesi uuteen kotimaahasi? Toimitamme tilaukset myös ulkomaille! Pidätämme oikeuden periä asiakkaalta ylimääräiset toimituskulut suurista tai painavista lähetyksistä.
Apteekkishop.fi ei vastaa ulkomaanpakettien mahdollisesta häviämisestä tai toimitusviiveestä. Ulkomaan pakettien toimitus voi kestää meistä riippumattomista syistä kauemmin kuin 4 vrk.
Apteekkishopissa voit maksaa seuraavilla tavoilla:
Maksaminen verkkopankkitunnuksilla ja luottokortilla tapahtuu Paytrailin kautta:
Kun valitset maksutavaksi verkkopankin tai luottokortin, maksu tapahtuu Paytrailin (entinen Suomen Verkkomaksut) tarjoaman maksupalvelun kautta. Yhteys on suojattu ja tietoturvallinen. Ainoastaan maksutieto välittyy kauppiaalle.
Kun siirryt maksamaan, palvelu ohjautuu Paytrailin sivulle, jossa pääset valitsemaan, minkä pankin verkkopankkitunnuksilla tai millä kortilla haluat maksaa. Paytrailin palveluun ei ole pakko rekisteröityä, mutta halutessasi voit luoda Paytrail-tilin. Kun olet valinnut, minkä pankin tunnuksilla tai millä kortilla maksat, maksun saajana näkyy Paytrail Oyj. Paytrail välittää maksun verkkokauppiaalle.
Jos korttiisi on kytketty korttimaksun suojaaminen pankkitunnuksilla, luottokortin tietojen syöttämisen jälkeen sinua pyydetään siirtymään verkkopankkisi tunnistuspalveluun ja syöttämään verkkopankkitunnuksesi.
Lopuksi palaa takaisin kauppiaan sivuille, jotta tilaus ja maksu välittyvät kauppaan.
Onnistuneesta tilauksesta ja maksusta saat ilmoittamaasi sähköpostiin tilausvahvistuksen.
Jos maksun aikana ilmenee ongelmia tai olet epävarma tilauksen tai maksun perilletulosta, olethan yhteydessä verkkokauppaamme.
Katso myös: www.paytrail.com/kuluttajille
Klarna-laskulla ostaessasi saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Voit maksaa tuotteet kerralla tai jakaa maksun 3, 6, 12, 24 tai 36 kuukauden eriin. Osamaksun tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta. Kerralla maksettaessa laskutusmaksua ei peritä.
Klarna-lasku ja Klarna-osamaksuista maksuehdot sekä lisätiedot: www.apteekkishop.fi/klarna.
Kun pakettisi on lähetetty apteekista saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua.
Postin lähetysten kulkua voit seurata osoitteessa http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/postipalvelee/tyokalut/lahetystenseuranta/
Matkahuollon lähetysten seuranta löytyy osoitteesta https://www.matkahuolto.fi/fi/seuranta
Schenkerin noutopisteestä noudettavat lähetykset; seuranta osoitteesta https://www.dbschenker.com/fi-fi
Noutamaton lähetys ei ole asiakaspalautus. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos et voi noutaa tilaustasi. Pidätämme oikeuden periä asiakkaalta noutamattoman tilauksen toimituskulut. Noutamattomia tilauksia ei automaattisesti hyvitetä ilman asiakkaan yhteydenottoa.
Etäkaupassa tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus asiakkaan vastaanotettua tuotteet. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, käyttämättömiä ja virheettömässä kunnossa. Vialliset tuotteet vaihdamme uusiin vastaaviin tuotteisiin 14 päivän sisällä tai tuotteen mahdollisen takuuajan puitteissa. Viallisen tuotteen palautuksesta on ilmoitettava asiakaspalveluumme. Pyydämme ilmoittamaan haluatteko tuotteesta rahat takaisin vai vastaavan uuden tuotteen viallisen tilalle.
Kosmetiikka- ja hygieniatuotteet samoin kuin ravintovalmisteet on pakattu siten, että tuotepakkaus on teipattu tai sinetöity kiinni. Pakkauksia, joiden sinetöinti tai teippaus on murrettu, ei voi palauttaa. Hygieniatuotteen tunnistat asianomaisesta pakkausmerkinnästä, sinetistä tai tuotteen kuvauksessa olevasta maininnasta.
Lääkelain mukaan lääkevalmisteella ei ole palautusoikeutta etäkaupassa lukuunottamatta tuotevirhetapauksia tai jos lähetyspakkaus on vioittunut. Lääkevalmisteet tunnistat LÄÄKE – merkinnästä. Jos huomaat tilaamassasi lääkevalmisteessa tai lähetyspakkauksessa vian tai laatupoikkeaman, pyydämme sinua ottamaan välittömästi yhteyttä apteekkiimme.
Palautettaessa tuotteet tulee pakata pahvilaatikkoon tai sopivaan kirjekuoreen. Tuotteiden mukana on oltava dokumentti, jossa ovat asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, asiakasnumero ja tilauksen numero sekä syy miksi tuotteet palautetaan.
Palautukset lähetetään osoitteeseen:
ASIAKASPALAUTUS
Palautustunnus*
ApteekkiShop
c/o Lielahden apteekki
Turvesuonkatu 2
33400 Tampere
*Postin asiakaspalautuksiin palautustunnus 614623, Matkahuollon asiakaspalautuksiin palautustunnus 9500535
Lääkevalmisteiden hinnat noudattavat Suomen vahvistettua lääketaksaa ja ovat samat apteekista riippumatta. Viranomaisten määräyksestä lääkevalmisteet eivät saa olla tarjouksessa eikä niistä saa antaa etuja.
Apteekkishopissa joidenkin tuotteiden normaalihinnat ovat hieman huokeammat kuin apteekissamme Lielahdessa. Apteekkishopissa saattaa olla kampanjoita, joita ei ole kivijalka-apteekissa. Huomaathan, että jos asut Tampereen seudulla, voit aina tehdä tilauksen Apteekkishop-verkkokaupan kautta ja noutaa tuotteet Lielahden apteekista.
Muutama viikko tilauksesi jälkeen lähetämme Sinulle sähköpostin, jossa pyydämme arvostelemaan ostamasi tuotteet. Suostumus tuotearvostelu-sähköpostin lähettämiseen kysytään rekisteröityessäsi Apteekkishopiin. Voit lukea asiakkaiden antamia tuotearvioita ja kirjoittaa oman arviosi sekä antaa tuotteelle pisteitä yhdestä viiteen myös klikkaamalla tuotenäkymässä välilehteä Arviot. Jos tuotteelle ei ole vielä annettu yhtään arviota, voit kirjoittaa tuotearvion ja antaa tuotteelle pisteitä klikkaamalla tuotenäkymässä linkkiä "Arvioi tämä tuote ensimmäisenä". Pidätämme oikeuden olla julkaisematta arviota. Arvioita voidaan käyttää markkinointitarkoituksiin nimettömänä.
Mielipiteesi on erittäin tärkeä meille ja muille asiakkaille. Arvomme tuotearvosteluja antaneiden kesken palkintoja, joilla saat mahtavia etuja tai alennuksia verkkokauppaamme!